every thing you need

محلی برای شهروندان عزیز جهت خرید امن محصولات مورد نیاز

every thing you need

محلی برای شهروندان عزیز جهت خرید امن محصولات مورد نیاز

every thing you need
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

جذب بازدیدکننده به سایت و فروشگاه های اینترنتی کاری دشوار و زمان بر است و پس از بالابردن تعداد بازدیدها , مسئله ی بعدی تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. اگر فروشگاه اینترنتی خود را تازه راه اندازی کرده اید و هنوز از ترافیک و بازدید کافی برخوردار نیستید این متن را تا انتها بخوانید. در این نوشته می خواهیم چند روش برای افزایش بازدید و ترافیک فروشگاه اینترنتی که منجر به افزایش فروش می گردد را به کوتاهی معرفی کنیم

حضور در پاتوق بازدیدکنندگان دارای ذهن تصویری

اینترنت مانند شهری با محله های مختلف است که کاربران با علایق و سلیقه های گوناگون در محله های مختلف آن ساکنند. اینستاگرام یکی از این محله ها است که بسیاری از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه ی شما در آن جا جمع شده اند. بیشتر طرفداران اینستاگرام کسانی هستند که از عکس و گرافیک خوششان می آید چرا که وجود عکس و تصویر به آن ها کمک می کند که اطلاعات را بهتر و آسان تر پردازش کنند. شما می توانید با کمی هوشمندی این گروه از کاربران را به بازدید از فروشگاه اینترنتی خود ترغیب کنید. برای اینکه اینستاگرامی ها را به سمت فروشگاه خود جذب کنید می توانید عکس محصولات مختلف خود را همراه با ویژگی های محصول و همچنین قیمت در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کنید( ویژگی های محصول مانند رنگ , اندازه , جنس و … و قیمت باید به صورت گرافیکی و با استفاده از عکس یا آیکون بیان شوند ).باکوک. یادتان باشد که این بازدیدکنندگان بالقوه , اطلاعات تصویری را راحت تر پردازش می کنند پس عکس ها باید در برگیرنده ی اطلاعاتی باشند که هر مشری ای به دنبالش است. مثلا اگر در فروشگاه اینترنتی خود گوشی موبایل می فروشید بهتر است عکسی از گوشی در رنگ های مختلف , همراه با علایم تصویری برای معرفی ویژگی های گوشی ( مثلا به جای نوشتن کلمه ی باتری از نماد گرافیکی باتری استفاده کنید و به جای کلمه ی پردازنده , عکسی کوچک از یک پردازنده به کار گیرید) در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کنید.

یک قطره عسل برای جذب هزاران زنبور

یک بشکه زهر نمی تواند زنبورها را جذب کند اما با یک قطره عسل می توان تعداد زیادی زنبور جذب نمود. زنبورها موجودات پرتلاش و صرفه جویی هستند و هر ذره عسل را با احتیاط و دوراندیشی فراوان مصرف می کنند. بسیاری از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه ی فروشگاه های اینترنتی هم مانند زنبورها هستند. آن ها پول خود را به راحتی خرج نمی کنند و سعی می کنند با صرفه جویی از پول خود محافظت کنند. برای ترغیب این افراد به بازدید از فروشگاه و افزایش فروش , باید کمی عسل روی محصولات فروشگاه بریزید. معنی این عبارت این است که باید هزینه ی خرید محصول را برای بازدیدکننده کاهش دهید ( کاهش هزینه = صرفه جویی در پول و زمان بازدیدکننده = عسل ) تا آن ها ترغیب به خرید از فروشگاه اینترنتی شما گردند. برگزاری جشنواره های تخفیف , کاهش هزینه ی حمل محصول , فروش با قیمت پایین تر از فروشگاه های رقیب , کاهش زمان تحویل کالا و خلاصه هر چیزی که موجب صرفه جویی در پول و زمان مشتری می شود می تواند منجر به افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی شما شود.

کلاس اولی ها را دریابید

کلاس اولی ها برای خواندن کتاب و استفاده از مداد نیاز به آموزش دارند. گروهی از بازدیدکنندگان فروشگاه نیز مانند کلاس اولی ها هستند و برای استفاده ی صحیح از محصول نیازمند آموزش اند. بسیار دیده شده که مشتریان , گوشی گرانقیمتی خریده اند اما طرز صحیح جاگذاری سیم کارت یا انتقال مخاطبان به گوشی جدید یا مکان قرارگیری آیکون چراغ قوه ی گوشی را بلد نبوده اند. بسیاری از کاربران و مشتریان بالقوه ی فروشگاه اینترنتی دنبال چنین آموزش ها و اطلاعاتی می گردند پس با ارائه ی آموزش هایی در مورد روش صحیح استفاده از محصول یا فراهم کردن امکاناتی جهت به اشتراک گذاری تجارب سایر خریداران هنگام استفاده از محصول , می توانید موجب افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی خود شوید.

آنچه خواندید روش هایی ساده و کاربردی برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی و افزایش فروش بود. در دانش بازاریابی شاخه ای به نام تحلیل رفتار مصرف کننده وجود دارد که با به کارگیری آن می توان به صورت حرفه ای بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی را افزایش داد. به خواست خدا در آینده در مورد این شاخه از دانش بازاریابی و کاربرد آن برای فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی بیشتر سخن خواهیم گفت.


 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی