every thing you need

محلی برای شهروندان عزیز جهت خرید امن محصولات مورد نیاز

every thing you need

محلی برای شهروندان عزیز جهت خرید امن محصولات مورد نیاز

every thing you need
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

روشهای کسب درآمد از اینترنت

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ

مطمئناً میدانید و شنیدید که می توان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد ولی احتمالا راههای صحیح این کار را نمیدانید … آیا شما به دنبال آموزش بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت و راه های به دست آوردن پول از آن هستید؟ نگران نباشید ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. اگر شما به کامپیوتر و اینترنت علاقه زیادی دارید، آموزش های ما در این سایت و همت و تلاش خود شما میتواند شما را به  موفقیت برساند  کسب درآمد از اینترنت هم می تواند سخت باشد و هم آسان ولی باید از یک نقطه آغازین شروع نمود و توان خود را به کار گرفت تا به موفقیت رسید. یاد می گیرید که کسب پول از اینترنت چندان هم سخت نیست.


۱- راه اندازی وب سایت یا وبلاگ : با این کار میتوانید محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمائید برای اینکه این روش به بازدهی لازم و درآمد زایی مناسب برسد، احتیاج به سرمایه مادی و صرف وقت نسبتاً زیاد یا هردو آنها خواهد بود.

۲- استفاده از سایت های کلیکیتعداد این سایت ها در دنیا و صد البته در کشورمان ایران به طور قارچ گونه ای رو به افزایش است و مورد استقبال کاربران بسیاری نیز قرار گرفته است ولی من شخصاً این روش را نمی پسندم. شما با کلیک بر روی لینک ها و مشاهده محتوای آنها به مدت مشخص صاحب درآمد ناچیزی می شوید. در حال حاضر نیز برخی از این سایتها سرمایه گذاری را نیز به کاربران پیشنهاد میدهند و سهم به آنها میفروشند و به ازای هر سهم مبلغی ماهیانه در نظر میگیرند که این کار با ریسک زیادی همراه میباشد . مشکل این سایتها عدم کنترل خاص بر روی آنها میباشد و متاسفانه کلاهبرداری در این سایتها بسیار زیاد است

۳- استفاده از سایت های مربوط به فریلنسری و برون سپاری پروژه ها: اگر شما طراح، برنامه نویس، تایپیست، مترجم و … هستید می توانید از سایت های مختلف پروژه هایی را متناسب با حرفه خود بیابید و قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید. در صورت برنده شدن پروژه و اتمام موفقیت آمیز آن توسط شما، قیمت پروژه پس از کسر کمیسیون وب سایت به شما پرداخت خواهد شد.

۴- استفاده از سیستم های همکاری در فروشیکی از بهترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت می باشد که در آن با معرفی محصولات دیگران به اشخاص مختلف، در صورتی که منجر به خرید شود، مبلغ مشخصی یا درصدی از قیمت محصول فروخته شده به شما پرداخت می شود. در انتخاب سیستم همکاری در فروش به محصولات فروشگاه، پشتیبانی، سرعت در ارسال کالا، پنل کاربری جامع، واریز به موقع و … توجه داشته باشید. در همین سایت معتبر ترین سایتهای همکاری در فروش به شما عزیزان معرفی خواهد شد .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵
اکبر خان محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی